Վերահսկեք մեր շրջակա միջավայրը

1.Մեր միջավայրի աղտոտիչներից են կենցաղային թափոնները: Շատերը աղբը թափելու փոխարեն գցում են, որտեղ պատահի: Բայց եթե մեզանից յուրաքանչյուրը գիտակցի, որ աղբի տեղը աղբամանն է, ապա մենք կունենանք ավելի մաքուր և գեղեցիկ միջավայր:

2.Ինչպես է ազդում շրջակա միջավայրը ձեր առողջության վրա, եթե կան առանձնակի դրսևորումներ, ներկայացրեք կոնկրետ օրինակներով:
Շրջակա միջավայրի անբարենպաստ պայմանները բնականաբար լավ չեն ազդում իմ առողջության վրա: Օրինակ՝ փողոցներում օդը չափից շատ աղտոտվում է ավտոմեքենաների արտանետումներից: Ինձ բավականաչափ լավ չեմ զգում մեքենայաշատ փողոցներում` թույլատրելի քանակից շատ փոշի ու ծուխ լինելու դեպքում (զգում եմ, թե ինչպես է աղտոտումն ազդում առողջությանս վրա):

3.Իմ կարծիքով հասարակությունը պետք է համախմբվի և կազմակերպի բնապահպանական ակցիաներ, աղբահավաքներ: Մեզանից յուրաքանչյուրը համարվում է հասարակության անդամ և մենք պետք է փորձենք հասկացնել շատերին, և հատկապես փոքրերին, որ մեզանից է կախված մեր երկրի ապագա վիճակը:

4.Մենք պետք է լավ օրինակ ծաայենք թե մեծերին, թե փոքրերին: Եթե մեր փոքր եղբայրները կամ քույրերը տեսնեն թե ինչ հոգատար ենք մենք մեր շրջակա միջավայրի հանդեպ, ապա իմ կարծիքով կփորձեն նմանվել մեզ: Օրինակ` Երբ փողոցվ քայլում է ինչ որ մեկը և աղբ է թափում գետնին, երեխաները դա կմտածեն, որ դա է ճիշտը, բայց եթե մենք դա գցենք աղբամանը նրանց մոտ կձևակերպվի այլ մտածողություն: Անձամբ ես միշտ մասնակցել եմ դպրոցի կաղմից կազմակերված աղբահավաքներին , փորձելով օրինակ ծառայել ուրիշներին:

Leave a comment